neděle 8. května 2011

Že já se snažím

Technika vládne světu, jen kdyby se můj otec aspoň občas uráčil ovládat jí sám....Já se na naše fakt už příště vy....kašlu Každej rok půjčuju otci GPSku na cestu do Maďarska, každej rok je nějakej problém. Většinou, že ho to vede blbě a že on by jel jinudy. Letos si nadiktoval, že chce jet přs Mikulov a Vídeň. Tak jsem říkala, že nevím, jak to nastavit, a že si to má zapnout až ve Vídni, ale že mu to přece jen zkusím vymyslet. Nakonec se mi to tam povedlo dát a říkám mu, že je to nastavený už z Prahy.... A on to zapnul za Vídní a je naštvanej, že to ukazovalo blbě. Dejť by ne, když tam měl jako první bod Prahu a pak Mikulov. Mám já tohle zapotřebí?

1 komentář:

  1. No jo, když ony ty džípíesky jsou občas holt potfory záludný... :-))

    OdpovědětVymazat