středa 20. dubna 2011

Úprkem vpřed

Ta zima měla taky něco do sebeJá jsem fakt tele a pokud se nezastavím a nezvolním, tak sebou asi brzy švihnu. Ale je mi líto dřepět v tomhle počasí doma.... Dneska z práce jsem letěla na hudebku , z hudebky se Zukou fofr domů, autem na Palmovku a odtud na Staromák - tancovala tam bratránkova dcera v kroji. Tam se nám líbilo, tak jsme couraly, okukovaly, cpaly se a domů jsme vyrazily snad po sedmý. Když jsme v osm dorazily domů, tak jsem se svlíkla a chtěla si sednout, ale došlo mi, že zejtra jde Zuzka na oslavu narozek a že ten dárek, co jsem chtěla koupit dopolko v práci, jí do oslavy už nedovezu. Takže jsem vylítla jak šus do Billy, cestou mi došlo, že jsem měla ještě do garáže pro letní gumy, v hračkárně v Bille už bylo zavřeno - takže domů a ve čtvrt na devět jsme sedaly se Zuzkou do auta a jely do Tesca (jen jsem ještě stihla narvat pračku) V obchoďáku jsme oběhly dvoje hračky a skončily v Tescu, z Tesca do garáže, z garáže domů tady jsem zahnala Zuzku, vyndala prádlo z pračky, poskládala suchý prádlo.... a je teď, jsem grogy, bolí mě v krku a jdu spát moje mantra je: v sobotu se vyspím, v sobotu se vyspím, v sobotu se vyspím bo zítra jdeme zase odpolko do města a přijdeme tak v sedm...uáááááááááááááááááááááááá

1 komentář: