neděle 13. června 2010

Dopravní hřiště

To mi zase čert nakukal....

Měla jsem pocit, že to je geinální nápad - jít vyzkoušet dopravní hřiště, co tu máme u baráku :) Už tu nějakej pátek stojí a ještě jsme tam nebyly. Někdy mám dost zcestný pocit :) Můj odhad, že si v klídku sednu na lavičku, koupím si pití a budu fotit Zuzku, jak způsobně jezdí na elektrický motorce byl naprosto mylnej. Ještě teď se pár rodičů klepe z toho, jak jsem několikrát hystericky zaječela, neb mé dítě se řítilo kamsi do protisměru na nebohého cyklistu....ještě že ta motorka jezdí fakt pomalu. To, že má jezdit vpravo, to po pár mejch zaječeních pochopila, že má na červenou stát, to pochopila taky, i když realizace dost vázla (občas stála, i když zabočila do ulice, kde v protisměru zodpovědné děti čekaly na zelenou a zastavovala v momentě, kdy červenou zahlídla tak padesát metrů před sebou). Ovšem to, že má za jízdy koukat na cestu a né po všech vejrech, to bylo nad její síly. Tipuju, že sice chápala, co po ní chci, leč soustředit se na něco, co v podstatě jede samo, to je fakt náročný :) S uspokojením můžu konstatovat, že princip kruhovýho objezdu nepochopili ani výrazně starší jedinci :-D Až to rozdejchám, tak zase vyrazíme - Zuzku moc bavilo benzínovat :-DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat