sobota 8. května 2010

Abychom se nenudily

a vypadalo to na poklidnou sobotu ;)

Dneska to fakt vypadalo na ospalej den - žádnej program v dohledu, já unavená....ale někdo mi ten klídek nepřeje ;) Nejdřív jsem si vymyslela, že nebudu čekat na půjčení většího a auta a že zkusím vyzvednout objednanou kuchyňskou skříňku svojí malou příšerkou. Dle pana prodvače to měla bej jedna víceméně sestavená skříňka 90x90, hluboká 40... vytáhla jsem metr a auto jsem zodpovědně přeměřila - dobrý, skříňka se vejde. A tak jsme se Zuzkou vyrazily.... Nejdřív mi ve skladě přivezly vozejk naloženej snad celou malou kuchyní. Sice bych to za ty prachy brala celý, ale jaksi mi nechtěli půjčit náklaďák. Vzápětí ve skladu vypukl zmatek, neb se pokoušeli zjistit, cože je teda moje A ehjhle - žádná jedna skříňka, ale dvě pětačtyříctky (naštěstí, tu devadesátku bych fakt do auta nenarvala), k tomu krabice nohou, krabice nástavců na nohy, krabice madel, pytel s čímsi , prac. deska a sokl - ovšem sokl snad dva metry dlouhej - uááááá Takže teď mám doma skříňku bez nohou, sokl přes celou předsíň a čekám na kamaráda, aby mi to v týdnu sestavil............. Ovšem to byl jen začátek dnešní legrace ;) Před chvílí jsme byly na procházce - Zuzka jezdí na koloběžce jak ďábel, až jsem litovala, že nemám brusle...ovšem všeho dočasu, nakonec jsem byla ráda, že jsem pěšmo... Nakoupila jsem pár drobností u číňanů, nacpala je do kapes, páč jsem byla bez tašky a vyrazily jsme do parku na vodotrysk.....a to jsem si teda dala. Zuzka tam strkala ruce, furt někde nějakou vodu přeskakovala a jak jsme tak postupovaly podél kanálů dál a dál, tak blbla víc a víc Domluva zněla, že když se namočí, tak se jde domů a přijde o rybníček a hřiště, který je na konci ;) Ovšem to jsem byla jen u šlápnutí do vody, mokrýho rukávu či zacákanejch kalhot. By mě ani ve snu nenapadlo, že se na čistý rovině lekne, zavrávorá a řízne sebou do tý vody komplet celá :-DDD No, šplouchla tam, plácala se tam jak kapr a pokoušela se plavat ke břehu protože se jí nedařilo si stoupnout ;) se chudák asi pěkně lekla, páč brečela. Tak jsem jí v klídku komplet svlíkla, dala jí mojí mikinu, hodila si jí přes jednu ruku, do druhý jsem vzala koloběžku, na řidítka přehodila mokrý boty, připlácla balíček mokrýho oblečení a šla jsem Jsem úplně vyšťavená, i když to bylo sotva deset minut. Zuzka vypadá, že každou chvíli usne :)

2 komentáře:

  1. Hele, rybníček je mi známej i situace dost povědomá. Mojí matce ale určitě ještě víc, páč mě velmi podobně kdysi takhle zmáčenou táhla domů. Teda neměla jsem koloběžku, ale dětský kolo a máma navíc Libertu s mojí novorozenou sestřičkou :D

    OdpovědětVymazat