pondělí 23. listopadu 2009

Mám vztek

miluju telefonní operátory- zatím mě nenakrk jen jeden a to asi jen proto, že jsem se s ním zatím nesrazila

Tohle člověk fakt nezažil !!!! Už pár lidí mi hlásilo, že mi skáčou do hlasovky - tak to dneska hledám na t-zones a tam je, že mám hlasovku deaktivovanou. Zavolala jsem teda na infolinku - ano, nemám jí aktivní. Mám aktivní MMS schránku, což je obdoba...a že mi jí aktivovali automaticky, když jí zavedli, že je to prej ve všeobecnejch podmínkách, že můžou. Slušně jsem požádala o deaktivaci a o to, aby mě laskavě vyškrtli z jejich záškodnickýho programu "aktivujeme všechno nový pitomcům, co se neozvou" a z paní vypadl dotaz, jestli mi má aktivovat zasílání sms zprávy, že mám zmeškanej hovor při vypnutí telefonu - ti kreténi aktivovali cosi, co nechci, čímž automaticky deaktivovali něco, co jsem si sama zadávala. Že chci znova aktivovat službu, o kterou stojím, jsem na tu ubohou slečnu už přisprostle ječela. Ještě chvíli a trumfnou i ty kretény z O2, kteří se mi postarali o definitivní ztrátu našeho historickýho rodinnýho čísla na pevnou linku.......

3 komentáře:

  1. jen do nich t-mobile ma ted nejakej bordel ve všem, už třeti mesic tam pravidelne jecim na operatorky a předpokladam, ze az prijde ted vypis, budu ječet znova a pak už definitivne uteču jinam

    OdpovědětVymazat
  2. no, že mám poslední asi 4 měsíce problém s vyúčtováním (od tý doby, co neposílaj podrobnej výpis, mi faktury pěkně vyskočily), to radši nezmiňuju

    OdpovědětVymazat
  3. mě už dva měsice naučtovavaji stovku jen tak z principu, asi pro moje hezky modry oci :-)

    OdpovědětVymazat