neděle 29. listopadu 2009

Dopis Ježíškovi

mám úžasně skromné dítě :)

To jsem si zase naběhla ;) Dalo mi docela práci, než jsem Zuzku přesvědčila, že i když už Ježíškovi napsala na počítači (pár zběsilejch úderů, když jsem se nedívala), je lepší mu ještě napsat opravdickej dopis. A dneska na to došlo. Vytáhla jsem papír, pastelky a že má namalovat, co jí má Ježíšek přinést -vymalovala úžasnej klikyhák a oznámila "dájek, jeden vejikej" Po vysvětlení, že v tom dárku musí něco být a několika mých nápadech Zuzka dalším klikyhákem vymalovala šatičky, já s vypětím všech sil namalovala knížku a kostku lega, Zuzka přihodila cucavej bonbon a tím jsme skončily. A tak jsem se pro jistotu optala, jestli jí něco nechybí. Příšerka se zazubila, zašmrdlala prstem v puse a oznámila "tady jeden zub mi chybí" :) ehm, zuby má zatím všechny ;)

1 komentář:

  1. Tak to má u vás Ježour docela dobrý. To u nás se sestavuje seznam už od srpna... :-)

    OdpovědětVymazat