úterý 1. prosince 2009

Začarovaný kruh

aneb radši si připlatím jinde

Jo jo, vánoce se blížej a já zmateně brouzdám po netu a objednávám dárky. Leč po zkušenostech z minula objedávám až po potvrzení doby dodání, protože si nehodlám dvacátýho, při vyhlížení pošťáka, nervózně okousat nehty - na vánoce to pak nevypadá hezky :) Dnešní hovor mě ale teda fakt nadzvedl.... začla jsem na netu: Zboží bohužel nemáme přímo na jedné z našich provozoven a nemáme elektronickou informaci ze skladů našich dodavatelů. To však automaticky neznamená, že by zboží nebylo dostupné. Ma dostupnost zboží se můžete informovat pomocí formuláře níže. Vyplinla jsem mailovou adresu, odeslala a ..... Omlouváme se, ale Váš dotaz se nepodařilo odeslat kvůli chybějící protispamové ochraně. Ověřte, prosíme, zda máte zapnutou podporu Javascriptu, případně se obraťte na telefonickou podporu Tak jsem se obrátila na telefonickou podporu, kde jsem se dověděla, že když není na skladě, tak není na skladě a že není obchodník, aby mi řekl, kdy to může být. Mám vyplnit formulář na netu..... Jdu si to objednat jinde, holt neušetřím na poštovným. Zato si ušetřím nervy.

Žádné komentáře:

Okomentovat