pátek 30. října 2009

Hráčská vášeň

aneb začínám sportovat

"tak ve 20:22 u vás na zastávce" vyskočilo na mě v 19:30 na skypu..... Chvíli mi šrotovalo, co po mně Ari chce - jeslti jsme se domlouvaly, že jí něco předám a já to zaspala. A pak mi to došlo - vždyť já už týden sportuju a dnesk jdeme na squash č.2 Bezva, já na tofakt úplně zapomněla, přitom je to taková událost !!!! No nic, naštěstí to bylo už podruhý, takže jsem věděla, co potřebuju a kam pro to šáhnout - Bobovy sálovky, Bobova squashová raketa, Bobova láhev na vodu .... tričko, kraťasy a podprsenka byly moje :) Je to příjemný zahrát si s někým, kdo nesoutěží a jediným cílem je udělat pár pohybů. Hrajeme hezky spolu, snažíme si nahrávat sem tam uděláme prudší pohyb. Moc se mi to líbí !!! :) Jen při první akci nás trošku vypekl Bob, neb mě ujišťoval, že máme hrát s míčkem s jednou žlutou tečkou...tak jsme hrály, aby mi doma sdělil, že to je dobře, že to je ten závodní míček a je lepší zvykat si rovnou na něj :-D mi mělo dojít, že nemá zájem o mé blaho, ale chce nás zničit :-D Teď už je o den dál a já jsem kupodivu docela fit. Příště nás čeká badminton(neb paní si to při rezervaci spletla a na squash tahke hezkej volnej termín nebyl a změna sportu nám neuškodí) Snad to přežiju !!!!

1 komentář:

  1. Badminton je super. A když se nešetříš, je to dost i makačka :-)

    OdpovědětVymazat