pátek 2. října 2009

Nedohovor

Někdy by tý legrace mohlo fakt být míň

pomooooc, mám já tohle zapotřebí ?!?!?!? "já ci zejit" "co chceš zalejt?" rána na zem, řev "neci nic zajet" "kde je to zejený?, nemůžu to najít" "ty chceš to zelený tričko?" "necíííííí žádný tričkoooooo!" ječí polonahá příšerka "já to ci najííííííít, ty MUSÍŠ hjedat se mnoj" "musíš mi říc, co chceš hledat" "zejenýýýýý" "co chceš zelenýho?" "JÁ NECI NIC ZEJENÝHO !!! " Vážení, hledaly jsme Zuzčinu žehličku - ještě jsem vyměnila baterku a teď jezdí po utěrce na zemi a já poslouchám "tady je nějakej fek, musím to vyžejit, je to tu pinavý" inoformaci, že špinavý se žehličkou nevyčistí, zdařile ignoruje

5 komentářů:

  1. Rybushko, pomooooc! A to mne tohle taky jako čeká s Tiou? :-D Ale jsou to pusinky, no ni?

    OdpovědětVymazat
  2. Drunko, s největší pravděpodobností ano :) ale sranda to je, akorát většinou až v momentě, kdy příšera přestane pištět :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je přesné! :-)))
    (myslím i tu odpověd Drunce)

    OdpovědětVymazat