pátek 17. dubna 2009

Očkování

Zatraceně

To očkování nám byl čert dlužen ;) Naštěstí Zuzka měla dost rozumu a vesele celý loňský jaro i podzim pochrchlávala a tak se nám očkování šouplo až na letošní jaro. Né že bych měla něco proti očkování, ale nechápu, proč rvou do patnáctiměsíčních dětí živou vakcínu, která může způsobit opravdu vážný problémy. My měly štěstí a Zuzka dostala první dávku až ve dvou a čtvrt. Bohužel, zase to přineslo jinej problém - vakcíny jsou dvě, jedna hrazená státem, druhá se připlácí. Teda připlácela. Bohužel, tak první, pro kterou jsem se po načtení diskusí rozhodla, se přestala vyrábět a státem hrazená druhá bude až..... no nic, tak jsem si zaplatila tu dražší, dostala účet a na doporučení paní doktorky (jak jí mám ráda, tak za tohle bych jí nakopla), jsem vyrazila na zdravotní pojišťovnu. Na dveřích pobočky obrázek s pánem na vozíku, leč přede dveřma dva schody - hup hup, další dva schody do čekárny před přepážky, hop hop, paní u přepážky mi sdělila, že jestli to nechci proplatit jako nadstandard (nemám nárok, neb Bob je u jiné pojišťovny), musím nahoru k revizním lékařům - dva schody dolů, hop hup, dva schody nahoru k výtahu, hup hop, abych se nahoře dověděla, že očkování platí stát a já musím na hygienickou stanici. Fajn, chápu. Nehcápu, proč to neví Zuzky lékař a slečna na přepážce. GRRRR

Žádné komentáře:

Okomentovat