středa 8. dubna 2009

Leze na mě jaro

nebo nevím, co mě to laplo :)

Mám z tohodle počasí super náladu a jsem nadšená, až jsem z toho asi zblbla ;) nebo nevím, jak jinak si vysvětlit - dva dny prochozený v Zoo, půlden na Matějský a celej den v parku , to vše v pěti dnech.....v sobotu večer jsem už musela dát mohy na stůl, jinak by mi snad už upadly ;) Včera jsem pro změnu před úklidem vyklidila a přerovnala skoro celej byt a to tak, že ještě teď to tu vypadá jak u lidí a né jako v hračkárně ;) A jsem dokonce pevně rozhodnutá, že umeju okno v kuchyňoobýváku (za éru těhle novejch plastovek to bude poprvé, zatím jsem vždycky tuhle radost delegovala na různé firmy ;) ) A pak jsem si pro radost nakoupila hadry, mraky hadrů na sebe, nebo teda upřímně řečeno na praštěnou dvacítku - a fakt jsem v tom včera večer vyrazila mezi lidi !!!! :-D Nikdo mě za cvoka neoznačil, čímž jsem dospěla k názoru, že to mělo úspěch :-D Doufám, že mě to zase brzy přejde :-D Třeba zabere to umytí okna :-D

5 komentářů:

  1. Protože ty přece jsi praštěná dvacítka, tak proč by se nad tím měl někdo pozastavovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. já z toho oteplení mám taky spíš depresi... najednou se musím víc odhalovat (tedy pokud nechci riskovat propocené koláče na triku) a začínám si všímat nedokonalostí svého těla, které se mi opět nepodařilo během zimního období odstranit... chjoo a mytí oken mě čeká o víkendu a to mě uvádí do ještě větší deprese!!!
    docela ti závidím, že jsi tak optimistiky naladěná :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Doufáš, že tě to brzy přejde? Spíš bys měla být ráda, že se tě drží taková dobrá, bláznivá nálada, ne?;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sabino, na jednu stranu je to fajn, na druhou mám vítr v peněžence a uchozený nohy ;) právě jsem přijela z půldeňáku na Vyšehradě

    OdpovědětVymazat