pátek 17. dubna 2009

Očkování podruhé

Zatracená reakce

Včera, desátý den po očkování jsem se pomalu začínala radovat, že nás reakce mine. Leč s radováním jsem měla počkat aspoň do dne dvanáctého.... Zuzce je fakt ouvej a já jsem z toho vykolejená....večer jsem se na ní byla podívat a byla v poho, ale pak jsem šla ještě jednou a zjistila jsem, že se hrozně zpotila a že jí musím převlíc - při převlíkání jsem zjistila, že není spocená, ale počůraná, protože při tom šoku z horečky jsem jí zapomněla dát plínu. Takže jsem Zuzku vyndala, převlíkla a pak jsem měla s trach, aby mi nespadla z přebalováku a dala jsem jí na křeslo, než převlíknu postel - a to jsem si teda dala, začla ječet, přeběhla k postýlce a chtěla se tam cpát, jenže jsem včas vyndala matraci, tak jen stála frontu a pobrekávala... V noci se pak dvakrát vzbudila pláčem - teda jednou se ani nevzbudila A teď ráno jsem jí vzbudila až já, když sjem se šla v půl osmý podívat, jestli ještě spí, přesunula se ke mně do postele a zase usínala mlíko jsem šla vařit sama Teď má ležení na gauči u televize, sedí jinde a nehýbe se Zajímavý je, že se nemůže ani hnout, ale furt se řehní, vypráví o cvičení a když skládala puzzle a já jí musela pomáhat, tak mi i radila ;) Jeden dílek tam nešel zaklapnout, tak jsem s tím lomcovala :"pomaůůůů, po-ma-u, mami" :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat