úterý 4. listopadu 2008

Odpolední spaní?

tak to už je sladká minulost, budoucnost vypadá šedě....pomoooooc - tady je malá reportáž z dnešního poledního uspávání A to jsem na sebe byla hrdá, že jsem Zuzku naučila usínat samotnou jen tím, že je v postýlce Co bych teď dala za dítě, který usne, když ho chytím za ručičku..... 4.11.2008 12:46:16 Zuzka je zatím neuložená, neb si sama vlezla k tátovi do postele...á, právě zakopla o práha žuchla, páč se ke mně řítí. Z vlastní postýlky totiž před tím vylezla, protože jsem jí tam dala peřinu, aby si přišla jak velká, takže si jí asi natlačila do rohu a přehoupla jse jdu jí uložit znova, jen tu peřinu zabavím (jestli přeleze i bez ní, tak pak fakt už nevím) 4.11.2008 12:47:41 a je to v piheli - právě mi předvedla elegantní přesun z postýlky naživo v rohu zvedne nohu až na horní kraj, vyhoupne se nahoru, převalí se a po nohách skočí dolů - vypadá to dost elegantně a nepotřebuje k tomu nic kolem /předvedla to poté, co jsem postýlku odsunula do středu pokoje/. Asi si jdu hodit mokrej hadr na hlavu a doufat, že jí dojdou baterky 4.11.2008 12:52:51 a je to, vyndala jsem dvě šprušle, zavřela do pokojíčku a doufám, že za a jí to časem přestane bavit a dojde si sama lehnout za b, že ten pokoj pak ještě poznám za c, že odnikud nesletí 4.11.2008 12:54:52 pomooooc, právě se naučila otvírat kliku mám peška, jsem na infakrt a asi si dneska nezdřímnu Zítra asi prohodíme zobáček na zavírání dveří - budem zamykat z chodby ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat