čtvrtek 6. listopadu 2008

Totálně nemožná

Vůbec mě nenapadlo, že cestování bez kočárku bude taková bojovka

Včera jsem po hooodně dlouhý době zase vyrazila za kultůrou jinak než autem a trošku mě to rozhodilo.... Na metro jsem šla s mojí mamkou a celou dobu jsem se jí pokoušela natlačit na o něco delší cestu k výtahu, zatímco ona mě rvala k prvnímu schodišti. Na nástupišti jsem pak nechápala, proč zůstáváme stát uprostřed a po příjezdu metra mi chvilku trvalo, než mi došlo, proč se neotvírají dveře.... (všimli jste si, že krajní dveře se otvírají bez mačkání?) Následně mě mamka předala Gleep a s tou už jsem šťastně dorazila na místo určení, poté, co jsem se nenechala vystrkat z vagónu o dvě stanice dřív ( no, dyk národní je taky taková nahnědlá) A pak už jsem vypila tři sklenice čehosi, co je prý pivo, ač se do toho hází citron, nasmála se, vytáhla ze zvířeny nový drby a pak radši jela domů taxíkem holt musím vyrážet takhle častějš - jednou se to cestování naučit musím ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat