čtvrtek 30. října 2008

Počůraná

průtokovej ohřívač v provozu

Tak jsem včera nevěděla, jestli se mám smát nebo brečet....Zuzka se v noci pokakala, leč nehlásila, takže ráno byla trošku opruzená. Chvíli se větralo, pak se natáhla plína, jenže Zuzka se pokadila zase a opruzeniny narostly...takže mi tady včera lítal malej naháček. Jenže naháček včera objevil kouzlo dětskýho čaje, ovšem doteď neobjevil kouzlo nočníku..... Když jsem vytírala pátou louži ve třiceti minutách, byla jsem zralá na hadr na hlavu a Zuzka tak tak unikla ráně nočníkem.... První loužičku jsem zvládla s nadhledem. Druhá mě vyděsila, páč doteď nechápu, co malýho skřítka vede k tomu, aby se vyčůral do knihovny (ještě že je to holčička - počůrala jen kousek spodní poličky a pár knížkám omočila spodek hřbetu) Třetí chtěla zakamuflovat, takže jí tu roztírala houbičkou z koupelny Čtvrtá byla na zem a pátou vytvořila na hrací karimatku - s gustem sledovala, co vyrábí na šestou nedošlo, páč mě došla trpělivost a nedošly plíny

Žádné komentáře:

Okomentovat