úterý 2. září 2008

A jsme doma

jééé, to byla parádaČerný jezero, Čertovo jezero, Prášilský jezero, borůvky, lesy, procházky a vzteklý scény - tak to byl náš minulej týden.... pohodička a paráda. Tatínky jsme poslaly v neděli domů a zbyla nám dámská jízda - dvě maminy, dvě holčičky... A ještě před tím obligátní kaktusparty, kde jsem se zrovna nevyznamenala, tudíž o ní taktně pomlčím. Jen bych měla Gleep veřejně vyslovit poděkování - Máš to u mě :-D Teď nám skončily prázdniny a vypukl zmatek - včera bylo první plavání, hudebka taky brzo začne, leč já nevím, kdy budem chodit, páč paní z mateřskýho centra jaksi není schopná mi poslat e-mail, i přes to, žet jsem to už párkrát urgovala a ona pokaždý vykřikuje, že jéééé, tu adresu si pamatuju, já vás napsanou mám Takže rozvrh se ke mně dostal od kamarádek s dvoutýdenním zpožděním a jediná rozumná hodina je už plná :( Ale jinak se máme super - za chvíli si jdeme koupit úžasný hystericky zelený pidiauto, tak se moc těším. Ferušku nám v dubnu ukradli a přišlo nám vyúčtování.... no, a páč TM mění místo a je momentálně bez služebního vozu, tank je předělanej tak, že na silnici skoro nemůže, tak se tu vesele pereme o jedno auto a holt mám nárok jen když opravdu potřebuju ;) a mužskejm se fakt blbě vysvětluje, že se nutně chci projít po Ikea :-D

1 komentář:

  1. No jo, taky bych ty prázdniny natáhla nejmíň ještě o měsíc,ale nejlépe o dva, možná i tři:) Dceru jsem včera vypravila do 1. třídy, tak očekávám, že budeme mít v září opravdu \"veselo\". Snad to bude OK a můžeme se pomalu chystat na vánoce.

    OdpovědětVymazat