pátek 22. srpna 2008

Potřebujete zhubnout?

Půjčím vám ZuzkuJsem nějaká grogy ...balím na týden na šumavu, začínám dneska pařbou u kamaráda kdesi na jih u Prahy a v sobotu míříme za kamarádkou na chalupu, Bob to v neděli zabalí dom, my tam budem do čtvrtka Doufám, že s tou naší tryskomyší přežiju :-D Včera v zoologický jsem měla málem infarkt a to nemluvím o lidech kolem - vedou totiž u nás schody a Zuzka vypadá, že poletí. JEnže neletí, takže já jsem v klidu - to ovšem stresuje lidi kolem a chtějí jí zachraňovat, což stresuje mě, páč jejich snaha jí chytit za ruku končím vzteklejma pohybama a já mám strach, že fakt žuchne Teda, je fakt, že občas žuchne, zajímavý je, tak nějak z pololehu přes rameno na bok oklepe se a pokračuje , i když na tom dřevvěným mostku už pak ten schod slejzala pozadu Ovšem v restauraci se skulila z docela vysokýho schodu (tak tři schody na výšku) a vyděsila paní, co tam u toho seděla, neb jí přistála u nohou. Chudince jí málem zaskočilo, když se ozvala rána, dopadlo dítě, který se vzápětí zvedlo, oklepalo a pokoušelo se opět vylézt nahoru.... pak ještě třikrát zakopla na rovině a šla s řevem do kočárku, aby za deset minut se dobyla ven a pokračovala v krasojízdě asi se budu opakovat, ale NUTNĚ POTŘEBUJEME VYPÍNAČ

Žádné komentáře:

Okomentovat