středa 16. ledna 2008

Tývodo

nestíhám

Ach jo, Bob má pocit, že nic doma nedělám, nic není a nic nefunguje. Já mám pocit, že makám jak šroubek, furt kmitám kolem domácnosti, nic nestíhám a nikde to není vidět. Jo, počítač je furt kamarád, ale kradu tady chvilky, když Zuzka spí, protože když nespí, tak si pro mně dojde ! Dřív si jen lehla na zem a začla řvát, teď si stoupne k židli, točí se mnou a řev zaměnila za jekot (ehm, píská jak když má píšťalku v krku). Takže sedím na zemi a jsem muchlována, přelejzána, oprskávána a krmena oslintanejma kouskama piškotů, sušenek, chleba, rohlíku, eidamu (ehm, v podstatě soustavně něco baští, protože jinak ječí a domáhá se, loudí a natahuje se po všem, co by se eventuelně mohlo sníst :-D ) Ke všemu usilovně blbnu - chodím po bytě sem a tam, přenáším věcí na místa, kam jsem je přenést nechtěla, tak je kzase nosím zpátky, dávám ponožky do lednice, jídlo do koše na prádlo a furt něco hledám. A doufám, že se to samo spraví ;) A teď ještě balím. V sobotu jedem na hory, ve středu se vracíme a další sobotu jedem zase. Těším se. A bojím se - nevím, jak to se Zuzkou zvládnem - a to si berem babičku. Ehm, teda já už mám zabaleno....páč jsem z toho tak nervózní, že bych nespala. NO, a taky jsem musela zjistit, jestli ty dvě malý tašky, co jsem pro mně a p ro Zuzku vybrala, budou stačit - tak už vím, že nebudou, ale Bob má tašku velkou...... :-D JO, a teď jdu objednat kočárek a panenku - hned po druhej horách nás čeká velká sláva..... tývole, on už je to skoro rok

2 komentáře:

  1. Ponožky do lednice dávám taky :)
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. ... ahaaaa... uz vim jak udrzet ponozky dlouho dlouho cerste :D

    OdpovědětVymazat