pátek 4. ledna 2008

To spravěj v pondělí

tak jednu noční můru mám za sebou - a nebylo to tak hrozný

chachá, tak dneska nebude večeře ani ten dort, co jsem chtěla umatlat pro nás i pro Zuzku ;) Nákupní vycházku jsme si daly ve výtahu ;) před pěti minutama nás pán vysvobodil čekaly jsem tam víc jak hodinu ( z toho patnáct minut jsem zvonila na sousedy, aby mi někdo sehnal číslo na službu, protože telefon na pány předsedy družstva na 1188 nemaj a ten telefon, co je ve výtahu, už rok neplatí) Pak přišel pán, strčil drátek, vycvakl páčku a po mém upsání se odešel výtah přijde spravit někdo jinej až v pondělí ha ha ha, to mohl umět dávno někdo z baráku, strčit drátek a zašmátrat až nám nainstalujou nový výtahy, budu jako první zjišťovat, jak se vysvobozuje a nutnej bazmek zavěsím na nástěnku :-D Jo, před odchodem mě osvítil duch svatej či něco podobnýho, protože jsem se ještě vracela pro mobil a přibalila jsem u toho pytlík dětskejch sušenek ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat