neděle 25. prosince 2011

Miluju vánoce !

aspoň, že včera bylo všechno v pohodě
Dneska totiž krachuje všechno, k čemu se přiblížím ;) Ráno jsme vstaly kolem osmý, ale hned jsme šly zkoušet debilní aquasand - vůbec to nemění barvu, teplá nebo studená, furt je to modrý. Zuzka toho vysypala mraky bokem, málem mě švihlo. Pak se mi udělalo unaveně, div jsem sebou nešvihla - takže jsem na půl hodiny zaklapla, pak fofr k našim - před odjezdem ještě sesbírat krámy do koše, pak jsem se vracela Zuzce pro čepici, výtahem si nás přitáhli do sedmičky...no, samý radosti U našich teda pohoda, až na to, že holky ječely a málem to tam zbouraly. Pak cesta domů - zase jsem byla zralá usnout ve stoje a u baráku jsem zjistila, že nemám klíče. Takže - telefon matce, jestli mi tam nevypadly, zběsilý hledání v kabelce, volání bratrovi, přesun k bratrovi, tam jsem nafasovala náhradní. V hlavě mi hučelo, co budu dělat, když je nenajdu - kde mi vypadly a kdo je našel...že jsem zamykala, to vím stoprocentně. nakonec byly v zámku bytu .... A doma, než zalehnu, tak jsem se rozhodla vyčistit ty bazénky od zázračného písku- Zuzka do toho většího bazénku šlápla a když jsem zaječela, skopla to celý na zem - takže všude voda s příšernou modrou věcí Já ječela, Zuzka brečela -no, likvidovala jsem to víc jak půl hodiny ten písek se vůbec nelepí, takže hadr to nechytne, taky jsem ho chtěla aspoň trochu zachránit, sbírala jsem to jak popelka. Jsem zvědavá, co se stane dotřetice -ale moc doufám, že už nic jdu si zdřímnout Radši

2 komentáře: