pondělí 24. ledna 2011

Bitva se špínou

zůstat v týdnu doma, to pěkně vleze do peněz
Dneska jsem se zamilovala a zítra si půjdu svého vyvoleného vyzkoušet. Vlastně ne, budu zkoušet trošku horšího bráchu, ale jestli mě nezklame, pak si svého vyvoleného hned další den odvezu domů !!! Tak mi držte palce, ať ten můj samodárek k narozeninám tady funguje !!! Pryč s bordelem, pryč s prachem, sláva robotům ! :)

6 komentářů:

  1. Pak přijdu na exkurzi. Akorát bych potřebovala nějakého, co pozná ponožku od prachu... no dobře, ponožku seberu, ale spleti drátů pod stolem by se mohl vyhnout.

    OdpovědětVymazat
  2. já to zejtra ozkouším....a Zuzky pokojíček budeme zavírat :-D
    Nerada bych tipovala, jestli vyhraje lego nebo bobík ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jůůů! já taky chtěla, ale pak jsem zjistila, že v novém domečku nejsou úplně rovné podlahy - teda podlahy jsou rovné, ale třeba mezi kuchyní a obývákem je schod a do podkroví vedou schody a na to je každý robot úplně krátký! a nebo ho nechat každý den udělat jednu místnost zvlášť... každopádně jsem zvědavá jak budeš spokojená!

    OdpovědětVymazat
  4. Je super !!! Není dokonalej, ale klidně mu občas nějakou tu skříň odšoupnu a budu mu dávat židle kus od stolu :-D

    jezdí tu už 4 dny a sem tam a furt má co vysávat - kocour mu to vyrábí

    a pořád ještě jsou rohy, kam jsem ho nepustila. Ale obecně se tu už neválí chuchvalce prachu a nelítá to tu ve vzduchu, když člověk projde

    Ponožku nevysaje a kabely kupodivu dost dobře zvládá

    OdpovědětVymazat
  5. A co na to koucour? Já to doma mít nemůžu, protože moje kočky se na tom hrozně rády vozily, až ho rozbily. Přece jenom tento typ vysavačů nemá tak velkou nosnost, jak bych potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Alfi, kocour nic neříká a zatím se ani nevozí - tak doufám, že mi Bobíka nerozsedne.

    A jinak -ač nevysaje stoprocentně, výrazně tu ubylo prachu, takže význam to fakt má :)

    OdpovědětVymazat