čtvrtek 27. srpna 2009

Fakt profíci

já jsem asi vážně odjinud

Poslední dobou s kamarádem řešíme rozdíly života v Praze a na malým městě... někdy si fakt připadám jako mimozemšťan. Třeba jsem byla ve čtvrtek dopoledne po místních cukrárnách objednávat dort na sobotu - dvě cukrárny potřebovaly víc času, jedna měla v sobotu zavřeno (a to jsem objela dvě městečka) Ovšem, co může nastat za problémy se spediční službou, to jsem vážně netušila. Ano, objednala jsem ten balík na chalupu, páč jsem tam měla být a fakt jsem nečuchala, že bude Zuzka nemocná..... Ale taky jsem nečuchala, že tam kdosi pojede odkudsi 60km, aniž zavolá, jestli tam tehdy a tehdy někdo bude. "Tak jsem tady, ale nemůžu to najít, jedu kolem pošty." "Už jsou dvě a tady nikdo není? to snad není možný" "Zejtra? to si myslíte, že sem jezdím z Hořic každej den?" "Hm, takže to teda převezmou. TAk já stojím tady..." "Otočit se? Jak to asi mám udělat. Jsem tady kamionem" Docela by mě zajímalo, co to bylo za firmu, neb i kdyby pán náhodu naší chalupu našel, s kamionem by se k ní zrovna moc nepřiblížil....... Nu což, balík je na místě. Pán byl nakonec i milej a otec se ańi nerozčílil, že jsem ho vyslala na výlet.

Žádné komentáře:

Okomentovat