čtvrtek 16. července 2009

Měla bych být svině

ale neumím to

Ach jo, už to mělo bejt všechno dávno pryč a stejně mě to pořád dostává. Hroutím se z každýho dalšího zjištění, propadám panice, že nevím, co mě čeká, a nejsou mi jedno věci, se kterejma stejně nemůžu nic dělat Jo, sice se v mém životě stala moc hezká věc, ale ta zcela evidentně směřuje mílovými kroky k totálnímu průseru a já se do toho řítím naprosto vědomě a s nadšením. Jen jsem si myslela, že to zvládnu řídit a místo toho jsem vláčena proudem dění. Prostě - žádné jistoty, žádná budoucnost. ale nejhůř už bylo - fakt snad už bude jen líp a líp

4 komentáře:

  1. a teď ještě překlad do češtiny nebo jiného srozumitelného jazyka...

    OdpovědětVymazat
  2. rozpadá se mi manželství, nebo spíš se mi definitivně rozpadlo - a já to vím už dlouho, ale furt jsem tomu nechtěla věřit..... je to celý složitý ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ufff, až tak?! tak to je hodně smutný...

    OdpovědětVymazat