sobota 6. prosince 2008

Pomooooc

budu muset vylepšit fyzičku, to běhání nějak neudejchávám

Dneska jsme byly v Ikea, protože tam měli akci na dřevěný prkýnka - ke kartičce Ikea family. Bob tam byl v týdnu, ale dohodli jsme se, že nic vyplňvoat nebude a koupím to na už existující kartičku já. Že je to jen do pátku, to jsme netušili. Takže jsem hned v deset naklusala do Ikey ( už příjezd byl horor), prolítla to, koupila pár drobností a zjistila, že sleva není - jenže TM nezvedal telefon, jestli koupit i tak -takže jsme se ještě o dvacet minut zdržely a mezi tím vypukl u pokladen fakt horor. Poprvý v životě jsem nevydržela a na férovku šla dopředu u pokladny pro rodiny s dětma a zeptala se, jestli můžu uplatnit nárok na přednost - a ani mi to nebylo blbý ;) No, a Zuzka - nejdřív mi vyskočila z vozíku, potom mi zdrhla a nabourala lidem do vozejku, pak se poprala při posazování, pak stála uvnitř a vylejzala. Nakonec, při vyzvedávání škudlíků, mi zdrhla a málem jí smetly ty točící se dveře. Do sedačky v autě jsem jí nemohla narvat, jak se prala. A pak následoval Globus - zdrhla mi do Bambule, shodila na sebe nějaký plyšový opice, pak se nechala zklidnit v kočárku sušenkama, ale začla usínat, tak jsem jí u pokladen pustila. Před pokladnou přibalila lentilky,v KFC mě donutila koupit Twistra, protože tam mají v pultu akvárko a ona tam vykřikovala "Ybičký" furt dokola a já pak na tu nezdravou hrůzu dostala chuť ;) na závěr na parkovišti odmítla jít za ruku, zdrhla a flákla sebou o zem - já jí teda chytla za kapucu, ale kapuca se plynule odepla.... byla jak čuně a mně už tekly nervy, řvala jsem jak tur a neměla jsem daleko do toho jí pěkně praštit. V autě se se mnou zase poprala (nedostala jen proto, že na zadku seděla a facku jí fakt dávat nehodlám) a nakonec jsme jely domů, přičemž půl cesty vzadu ječela jaůůůůů, jaůůůůůů mám migrénu a jsem zralá na panáka UF

3 komentáře:

  1. copak neznáš to nejzákladnější, nejelementárnější pravidlo, že s dětma NAKUPOVAT NIKDY, NIKDY, NE!!!! ? ;-)

    to bych to mrně (s mírnou nadsázkou) radši přivázal za nohu k radiátoru a jel nakoupit, ale NIKDY bych s sebou nevzal dítě do obchodu.

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, takhle bych já NIKDY, NIKDY nic nenakoupila ;)

    Jaksi nemůžu nechat ani né dvouletý dítě samotný doma ;)
    a mimochodem - Ikea bejvá docela fajn místo na venčení dětí v blbým počasí

    OdpovědětVymazat
  3. a zapomněla jsem dodat, že podobný legrace zažíváme doma, na hřišti, na plavání - prostě stále neustále

    rozhodně se nenudím ;)

    OdpovědětVymazat