pátek 19. prosince 2008

Kde nepomůže síla

jak opravit počítač přes telefon

Zatracená mechanika. Zatracený cédéčko, zatracenej počítač - proč zrovna já? A proč zrovna dneska? Nezajelo. Normálně si nezajelo, poskočilo o pár cenťáků a pak zůstalo čouhat. Že CD není v počítači mi došlo, až když jsem načapala Zuzku s cédéčkem v ruce a říkala si, že ho hajdala vyjela ven. Nevyjela neb stojan na kafe se ani neobtěžoval zajet. Pohyboval se po dráze cca 2 cm a dál se mu nechtělo. Po vcelku opatrné ruční komunikaci se mnou se mu podařilo zvýšit dráhu na 3 cm. Po trošku méně opatrné komunikaci kdesi zadrnčely ozubený kolečka a dráhá zůstala 3 cm, leč změnilo to pozici - už to toli nečnělo ven. "Hm, tak to jsi tomu zničila synchronizaci a už to rozchodit nepůjde. To je lepší koupit novou mechaniku a celý to vyměnit, ale já dneska dorazit nestihnu" sdělil mi kamarád, co nám o počítač opečovává Já už jen zavolala Bobovi, že je malér. A vzteky ten křáp zarvala celej dovnitř, protože čučet mi tady nebude, šmejd jeden. Vztek jsem měla opravdu velkej a sílu jsem vyvinula nesmírnou, neb držák na kafe se usilovně zpěčoval. Ještě jsem u toho vyrvala ozdobný dvířka od celý tý naleštěný bedny. Cvak. Zmáčkla jsem už jen cvičně eject. Vrrrrrrrrr.......... Ta mechanika vyjela. V pohodě. A zajela. Podruhý, potřetí.....po šestnáctý (no jo, jsem trošku cvok) Takže mi držte palce, jdu zkusit nasadit dvířka, aby to nejen chodilo, ale i vypadalo ;) Tímto děkuji P., že mi vzal veškerou naději, čímž jsem ztratila k onomu zařízení nesmyslný respekt a dovolila si aplikovat heslo "kde nepomůže síla, tam pomůže hrubá síla" P.S: když jsem se svěřovala na mateřské diskusi a ptala se, jestli tohle heslo maminy znají, dočkala jsem se téhle odpovědi: Ryb, tohle heslo používám docela často. U počítače naposledy, když jsem tam kladivem natloukala síťovou kartu

1 komentář:

  1. Ha, a proto to mám pořád tak rozes...nefugující!!! Používám hodinářské nástroje! Už hledám instalatéra, by mi půjčil svůj vercajk!!!

    OdpovědětVymazat