sobota 5. dubna 2008

Citlivá chvilka

aneb střípky ze života

***Nákup v obchoďáku- to moje dítě, to je fakt komééédie :) nejdřív jsem jí v kavárně vyndala na gauč, aby se nasvačila - svýho snědla tak tři čtvrtiny a pak mi paní přinesla kafe a jablečnej koláč, takže s přesnídávkou byl útrum, koláč je prostě koláč ( něco jsem si ukořistila, ale moc toho nebylo) když bylo po koláči, tak jsem dostala šanci vypít kafe - Zuzka se postavila k opěradlu gauče a mávala na lidi, co šli kolem, řehnila se a když se někdo podíval a usmál, tak dělala stydlínu sem tam zařvala a zatleskala si a pak jsme vyrazily obě po svejch - chjo chjo ze začátku padala, odmítala vstávat, ležela na zádech a vykřikovala bác, pak už chodila líp, jen občas musela udělat na místě kolečko, aby vyvážila stejně jsem jí sem tam sbírala pokřikovala na lidi, sem tam zařvala, zatleskala a zkoušela se rozeběhnout, v jednom krámě na ní nějakej mladík hodil úsměv, tak tam málem vlezla, pak se tam dvakrát vrátila a dělala na něj ksichty přes výlohu no, a pak vlezla do krámu, mezi těma hlídacíma ráma zjistila, že jim tam hraje cosi rytmickýho, tak se tam posadila a začla tancovat svým dirigentským způsobem (paní prodavačka si málem učůrla) do toho připočtěte pět nadšenejch starších pánů, na který pořvávala, asi dvacet okomentovanejch pádů a sem tam sebranej leták ze stojanu Vůbec jsem netušila, že jsou v Tescu stojany s letákama :-D ***jj, ať žijou záchvaty vzteku - doma jí nechám, ale na hudebce to bylo fakt dost blbý: všichni se jí báli dotknout a Adámkovi vysvětlovala maminka, že má Zuzanku nechat, že má "citlivou chvilku" jsem se málem počůrala smíchy - Zuzka ječí, že praská sklo, leží na zádech prohnutá do mostu, že by jachta projela a prej CITLIVÁ CHVILKA ***cca každou hodinu ke mně přijde s bryndákem, kterej se pokouší dát si kolem krkku a pak se pokouší vylézt do židličky - to kdybych náhodou nepochopila, že ukazuje na linku na banán/jabko/piškoty/cokolicovypadájakojídlo

2 komentáře: