neděle 2. března 2008

Zase o rok

rybí party se nám vrátila....

Po loňský plánovaný přestávce jsem letos zase zatla zuby, sdělila rodičům, že chalupě se maj tenhle víkend vyhejbat a sezvala jsem fazole na oslavu mých úžasných ( prý baňatých) narozenin. S fazolema se moc nevídáme. Občas si říkám, proč je vlastně zvu....po dvaceti minutách v jedný místnosti to fakt vím. Smála jsem se, mluvila jak dlaždič, popíjela a furt uklízela nějakej bordel. Ovšem časy se mění a oproti předchozím akcím se konalo několik závažných změn - všichni zavrhli lyžování a tudíž část osazenstva dorazila až v sobotu a páteční pařba byla komornější a decentnější -počasí stálo za prd, takže nejen že jsme nejeli na lyže, ale nevytáhli jsme ani paty z chalupy -přibyly dva přírůstky (Zuzanka a Vampírek) - o romantickou vsuvku se nám postarala Emma, neb nemalou část víkendu jsme strávili bez proudu -místo tradičních nedělních keců o tom, kolik toho kdo vypil a co kdo vyváváděl, všichni vyprávěli, jak se výborně vyspali (dokonce i Zuzka se vzbudila až v sedm místo obvyklých pěti) mimochodem - to by jeden netušil, jak moc je na tý elektřině závislej. Nejen že to nesvítí - on ani nejde plynovej kotel a mně osobně ještě umřel mobil na nedostatek šťávy ještě že maminka obhájila plynový sporák v jedné z kuchyněk, takže hlady jsme neumírali ;) Tak za rok snad znova, jen prostorově to bude náročnější - další mimina jsou na cestě :-D

6 komentářů:

  1. no upřímně, elektřinu na chatě považuju za úchylnou civilizační zvrácenost ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. no, ale tady se jedná o rodinný domek, jen prostě né v Praze ;) prostě dům, kde budou naši bydlet, až budou v důchodu

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, výrazy chata a chalupa jsou odlišné a jen málokdo ví, jakej je mezi nima rozdíl. Btw. už jsem ti říkala, že Midge se prej taky náramně dobře vyspal? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Lol.
    :D už jsi mu Gleep, vytiskla fotku té kamasutry?

    OdpovědětVymazat
  5. na kamasutře se pracuje :-D

    OdpovědětVymazat
  6. to tak čtu a došlo mi, že jsem nenapsala největší tragédii způsobenou výpadkem dodávky elektřiny - šmarjá, dyk on nešel chlaďák na pivo :-D

    OdpovědětVymazat